Kirándulj velünk Angliába, Párizsba!

Az idei tanévben is megszervezzük tanulmányi kirándulásunkat Angliába és Franciaországba.  Az úttal kapcsolatban szülői értekezletet tartunk 2012. október 10-én 18:00-tól a 9-es teremben. Addig is egy kis ízelítő a tervezett programból.

A Petőfi iskola hagyományos kirándulásán felejtheteten élményeket lehet szerezni. Összesen kilenc napot töltünk együtt, aminek része a buszos utazás, a négy teljes nap angliai tartózkodás, két nap franciaországi látogatás. Az út során betekintést nyerünk Európa nyugati felének életébe, mindennapjaiba. Egyszerre ismerkedünk meg a történelem mérföldköveivel és a jövő technológiájával. Mindezt jó hangulatban és persze profi szervezésben. Na de lássuk is, mi történik majd velünk:

A nulladik napon buszra szállunk, és nekivágunk a több, mint ezer kilométernek, ami előttünk áll. Az éjszakát a buszon töltjük.

Az első napon Ausztrián-Németországon-Luxemburgon át megérkezünk Belgiumba, ahol Brüsszelben egy gyors városnézést tartunk. A gyerekek megvehetik a világ legfinomabbnak tartó csokoládéit, és az eredeti belga gofrit. Brüsszel után Franciaországba megyünk, ahol az éjjelt egy tranzitszállón töltjük.

00 09

A második napon reggel átkelünk komppal Angliába. Első programunk a Leeds Castle, ami egy festői, már-már mesebeli vár közel Londonhoz. Beérünk Londonba, ahol Greenwich negyed nevezetességeivel ismerkedünk meg, átlépkedünk a nulladik hosszúsági fokon, ezáltal a Föld keleti és nyugati oldala között ugrabugrálunk. A Tower of London több, mint ezer éves történetével ismerkedünk még meg ezen a napon. Itt a koronázási ékszereket, valamint az elmúlt évszázadok hagyatékát láthatjuk testközelből. Este a vendéglátó családokkal találkozunk, és a gyerekek elfoglalják szállásukat.

11  04

A harmadik napon irány a lenyűgöző óriáskerék, a London Eye, ami gyönyörű panorámát biztosít egész Londonra. Egy 4D-s rövid előadásban is részünk lesz itt, majd gyalogosan fedezzük fel London belvárosát. A hadviselés és kémkedés múzeumát tekintjük meg, valamint a Természettörténeti Múzeumot, ahol eredeti dinoszaurusz maradványokat láthatunk, de egy mesterséges földrengést is megtapasztalhatunk.

05  02

A negyedik napon a kihagyhatatlan Madame Tussaud's panoptikumba látogatunk, ahol világsztárok élethű másaival fényképezkedhetünk. A British Museumban megismerkedhetünk a nagyvilág kincseivel, majd egy kis vásárlási lehetőséget biztosítunk az Oxford Streeten.

01  15

Az ötödik napon elhagyjuk a fővárost, és Anglia déli részét csodáljuk meg. Portsmouthban Nelson admirális hajóját, a Victory-t tekintjük meg, sétálunk a tengerparton és a mólón. Ezután talán az egyik legrégebbi és legmisztikusabb angliai helyre megyünk, Stonehenge-be. Ezen a napon alszunk utoljára a londoni családoknál.

07  14

A hatodik napon a Csalagúton átkelünk Franciaországba, és Párizs felé vesszük az irányt. Buszos és gyalogos városnézés keretein belül ismerjük meg a nevezetességeket, és felmegyünk az Eiffel-torony legtetejére, ahol kb. tíz darab tízemeletes ház magasságából tekinthetjük meg Párizst. Az éjszakát tranzitszállón töltjük.

06  16

A hetedik napon irány Disneyland, ahol egész napot töltjük. Korlátlan játékhasználat és rengeteg attrakció biztosítja, hogy mindenki kellemesen elfáradjon estére, amikor is visszaindulunk Magyarországra.

A nyolcadik napon délután érkezünk haza, tele élményekkel.