Hatter1

Nyitott napok

NYITOTT NAPOK

2015. november 23-26. - Alsó tagozat

2015. november 23. - hétfő

Órák

1/a

1/b

1.

OLVASÁS

Dunai Zsoltné

OLVASÁS

Tomanóczyné Gurics Szilvia

2.

ÍRÁS

Dunai Zsoltné

MATEMATIKA

Némethné Molnár Eszter

 

2015. november 24. - kedd

Órák

2/a

2/b

2/c

1.

MATEMATIKA

Meskálné Jónás

Ildikó

MATEMATIKA

Szabó Tünde

MATEMATIKA

Fehér Györgyi

2.

NYELVTAN

Meskálné Jónás

Ildikó

NYELVTAN

Szeitlné Mészáros Márta

NYELVTAN

Fehér Györgyi

 

2015. november 25. - szerda

Órák

3/a

3/b

3/c

1.

MATEMATIKA

Bebesiné Mukli Emese

OLVASÁS

Hajdu-Csepeli

Ágnes

MATEMATIKA

Hegedűsné Látos Andrea

2.

NYELVTAN

Bebesiné Mukli Emese

MATEMATIKA

Ácsné Tóth Erika

ANGOL

Bogárné Nagy Anikó

 

2015. november 26. - csütörtök

Órák

4/a

4/b

4/c

1.

MATEMATIKA

Kertész-Farkas

Krisztina

MATEMATIKA

Fábiánné Rajcsányi Magdolna

MATEMATIKA

Kardos Ágnes

2.

FOGALMAZÁS

Kertész-Farkas

Krisztina

MATEMATIKA

Fábiánné Rajcsányi Magdolna

OLVASÁS

Kardos Ágnes

 

A felső tagozaton november 26-án csütörtökön az első két tanórán várjuk az érdeklődő szülőket.

Petőfisek sakkversenye

Iskolánkban immár nagy hagyománya van a sakk oktatásának. Idén is megrendezzük versenyünket, melynek kiírása, plakátja itt található! Várunk mindenkit sok szeretettel!

Napközis Ki mit tud?

2015. november 19-én egy vidám megmérettetésre invitálták a délutáni foglalkozásokon részt vevőket tanítóik. A hagyományosan NAPKÖZIS KI-MIT-TUD-nak keresztelt rendezvényen megközlítőleg 200 tanítványunk vett részt vagy nézőként, vagy előadóként. A versenyre jelentkezőket 5 kategóriába sorolta a zsűri, aki igyekezett objektív módon kiválasztani a legjobbakat.
Gratulálunk valamennyi résztvevőnek! KÉPEK ITT

Íme a legjobbak:
 
"Mese" kategóriában
I. helyezett: Orsó Virág és Katona Nóra 1.a
 
"Vers" kategóriában
I. helyezett: Kovács Amina és Nyuli Kinga 3.a
 
"Ének" kategóriában
I. helyezett: Pintér Zoé 1.a
II. helyezett: Zelei Laura 2.a
 
"Tánc" kategóriában
I. helyezett: Balogh Ludovika és Burián Szófia 1.a,
valamint Késmárki Lili és Nagy Eszter 3.a
 
"Egyéb" kategóriában
I. helyezett: Szabó Lilian 3.a
II. helyezett: Csarnai Bálint 3.a
III. helyezett: Farkas Richárd 4.b
 
Napközis Ki mit tud?

Programsorozat leendő elsőseinknek

Beiratkozás a 2016/2017-es tanév első osztályaiba

Értesítjük a Tisztelt Szülőket, törvényes képviselőket, hogy 2016/2017. tanévre történő általános iskolai beiratkozásra az alábbi időponttokban kerül sor:
2016 április 14-én (csütörtök)  8:00 - 19:00 óráig
2016. április 15-én (pénteken) 8:00 -19:00 óráig.

Kérjük, hogy a beiratkozáshoz az alábbi dokumentumokat feltétlenül hozzák magukkal:
-Óvodai szakvélemény az iskolaérettségről
-Lakcímkártya
-Születési anyakönyvi kivonat vagy személyi igazolvány
-TAJ kártya
-Egészségügyi kiskönyv
-5 éves orvosi státusz (minta mellékelve)
-Ha van: nevelési tanácsadó, vagy szakértői bizottság által kiállított szakvélemény

Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket a fent említett két nap bármelyikén!

 


 

 

Kedves Leendő Elsősök! Tisztelt Szülők!

Akik szeretnék gyermeküket a 2016/2017-es tanévben induló 1. a emelt szintű angol tagozatos osztályba beíratni, azokat kérjük, hogy legkésőbb 2016. március 18-ig jelentkezzenek be az utolsó foglalkozásunkra, melyen negyed órás időközönként, egyenként foglalkozunk az apróságokkal.
Elég, ha az egyik napon jönnek el, hogy pedagógusaink találkozhassanak gyermekeikkel az Önök jelenlétében.

A bejelentkezés módjai:

személyesen az iskola portáján elhelyezett nyomtatványon, vagy telefonon 423-734 számon.
Sok szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!

 

                     


 

PROGRAMSOROZAT

LEENDŐ ELSŐSÖKNEK és CSALÁDJUKNAK

A DUNAÚJVÁROSI PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN

LETÖLTHETŐ TÁJÉKOZTATÓÉRT

KATTINTSON IDE!

Kérjük, tiszteljenek meg minket, látogassanak el hozzánk!

 

1.találkozás

 

Téma:                  ISKOLANYITOGATÓ

Szülői tájékoztató

(ismerkedés a tanítókkal és az intézménnyel,

a gyermekeknek külön játszóházzal)

Időpont:               2016. január 25.   16:00

Helyszín:              előadóterem és az alsós termek


2.találkozás

 

Téma:                  INTERAKTÍV MESEVILÁG

                             Játékos barangolás interaktív tábla segítségével      

Időpont:               2016. február 8.     16:00

Helyszín:              11. terem

 

3.találkozás

 

Téma:                  SÜSSÜNK, SÜSSÜNK VALAMIT…

                             Süti készítés: gyorsan finomat!         

Időpont:               2016. február 22.     16:00

Helyszín:              10. terem

 

4.találkozás

 

Téma:                  MOZGÁS ÖRÖME

                             Játékos, vidám akadálypálya

Időpont:               2016. március 7.    16:00

Helyszín:              tornaterem

Kérjük, váltócipőt hozzanak!!!

 

5.találkozás

 

Téma:                  TE IS LEHETSZ ANGOL TAGOZATOS!

                             Játékos versengés

Időpont:               2016. március 21-22.     15:00-18:00

Helyszín:              1-2. termek

 

 

Sok szeretettel várják Önöket az elsős tanítók:

Fábiánné Rajcsányi Magdolna - 1.A osztály (angol emelt szint)

Kardos Ágnes, Bálint Judit (iskolaotthonos osztály)

Kertész-Farkas Krisztina ("hagyományos" osztály)

Miklós Tímea, Bogárné Nagy Anikó (angol nyelvtanárok)

 

 

Tudnivalók, tájékoztatók

Szülői értekezlet

Időpontja: minden tanév szeptemberében és februárjában (a pontos időpontot az osztálytanító vagy osztályfőnök üzeni meg a tájékoztató füzetben, ellenőrzőben)

Helye: az osztály saját tanterme, információ a portán

Célja, tartalma:

  • szülői szervezet tagjainak megválasztása
  • tájékoztatás az iskolát, osztályt érintő tudnivalókról
  • magatartás, szorgalom véleményezése
  • tanulmányi eredmények véleményezése, javaslatok
  • osztálypénz
  • programok ismertetése
  • kommunikáció a szülők és az iskola között
  • egyéni tájékoztatás 

A szülői értekezleten minden szülő megjelenésére számítunk, mivel fontos tudnivalókat ismertetünk, kérdésekben döntünk. Amennyiben mégsem tudnak részt venni a szülői értekezleten, kérjük ne felejtsék el megkérdezni az elhangzottakat egy másik szülőtől.

A tanév során az osztálytanító és az osztályfőnök, de akár a szülők is kérhetnek további szülői értekezleteket a fenti időpontokon kívül.

Fogadóórák

A PANDÉMIÁS IDŐSZAKBAN A HAGYOMÁNYOS FOGADÓÓRÁKAT FELFÜGGESZTJÜK! A kapcsolattartás ilyenkor más módon valósul meg, külön tájékoztatás alapján.

Ettől eltérő esetben:

Időpontja: Általában a hónap 2. szerdai napja. Egy félévben egy "kötelező" fogadóórát tartunk (november, április), amikor bejelentkezés nem szükséges, mivel minden tanító és tanár az iskolában tartózkodik. Bejelentkezéses fogadóórát tartunk októberben, decemberben, márciusban és májusban, amikor legkésőbb a fogadóórát megelőző kedd délig személyesen (a portán) fel kell iratkozni a pedagógushoz, ellenkező esetben nem tudjuk fogadni a kedves szülőt. Telefonon keresztül is be lehet jelentkezni, kérjük hívják a titkárságot.

Helye: kérjük, hogy a portán érdeklődjön, hogy melyik pedagógust hol találja

Célja, tartalma, menete:

  • személyes találkozás a pedagógusokkal
  • egyéni tájékoztatás gyermekükről a szülők részére
  • magatartási, szorgalmi, tanulmányi problémák megbeszélése
  • előre megbeszélt egyéb témák megbeszélése

A fogadóórák látogatása nem kötelező minden szülő számára.

Abban az esetben javasoljuk, ha Önök érdeklődnek gyermekük előremenetéről, vagy ha valamelyik pedagógus szóban vagy írásban (az ellenőrzőben) ezt kérte. Amennyiben valamelyik kollégánk kezdeményezi a fogadóórán való megjelenést, kérjük, hogy tisztelje meg a pedagógust jelenlétével, hiszen ezekben az esetekben általában fontos közölnivalója és megbeszélnivalója van a pedagógusnak gyermeke előrehaladásával kapcsolatban. Amennyiben a fogadóórán nem tud megjelenni, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a pedagógussal.

 

Tanulószoba

Iskolánk lehetőséget biztosít arra, hogy a tanulók a tanórák után az intézményen belül felkészüljenek a következő napok tanóráira. Tanári felügyelet és segítség mellett tanulhatnak és oldhatják meg a házi feladatot. Ez a lehetőség elsősorban a felsős diákok számára biztosított, hiszen alsó tagozaton a napközi hivatott erre a feladatra.

A tanulószoba látogatásáról haladási- és létszámnapló készül, így a pedagógusok és a szülők is megbizonyosodhatnak arról, hogy gyermekük mikor volt jelen.

A tanulószoba látogatása nem kötelező, de néhány tudnivalót érdemes megismerni:

  • a szülő kérheti az iskolát és kötelezheti gyermekét, hogy járjon a tanulószobára
  • pedagógusaink kérhetik a szülőket és javasolhatják nekik, hogy gyermekük részt vegyen a tanulószobán
  • az a gyermek, aki jár, rendszeresen kell, hogy járjon; csak betegség, kikérő vagy szülői kérés esetén lehet hiányozni
  • a szülő kérheti, hogy gyermeke milyen gyakorisággal és meddig járjon gyermeke

Napközi

A napköziben a gyerekek általában legalább két osztályból érkező gyerekeket gyűjtenek egy csoportba. A csoportok egy előre kijelölt tanteremben gyülekeznek minden nap, a tanítási órák után. Programjuk:

  • gyülekezés
  • ebéd
  • tanulás
  • játék (lehetőség szerint az iskolaudvaron)
  • uzsonnázás

Reggeli ügyelet

Iskolánk reggel 6:30-tól várja azokat a tanulókat, akiknek elsősorban szüleik korai munkakezdése miatt a szokásos 7:30-as iskolanyitás előtt felügyeletet igényelnek. A reggeli ügyelet mind az alsó, mind a felső tagozat számára nyitva áll. Az ügyelet alatt a gyerekek játszanak. A reggeli ügyelet helye a 4-es tanterem. Reggeli gyülekező jó idő esetén 7:30 és 7:45 között az iskola udvarán. A kapukat 7:55-kor zárjuk.

Könyvtár


A könyvtár

Iskolánk könyvtára minden tanulónk előtt nyitva áll. Megtalálhatóak itt a kötelező és ajánlott olvasmányok, valamint sok kedvenc ifjúsági regény. Hobbikkal kapcsolatos könyvek, albumok, nyelvkönyvek is kölcsönözhetőek. A könyvtárból kikölcsönzött könyveket a megadott időben kérjük visszahozni. 
A könyvtár 2008. december 2-án hivatalosan is új helyre költözött. Az erről szóló cikkünk itt olvasható.

 

Szülői szervezet

A közoktatási törvény alapján a szülők meghatározott jogaik érvényesítésére és kötelességük teljesítésére szülői szervezetet hozhatnak létre. A szülői szervezet dönt saját szervezeti és működési rendjéről, munkatervének elfogadásáról, tisztségviselőinek megválasztásáról és képviseletéről.
A szülői szervezet vezetőit képviseleti úton választják, mivel a tanulók szüleinek több mint 50 % -a választotta őket, ezért a szülői szervezet vezetősége jogosult eljárni valamennyi szülő képviseletében, illetve az intézmény egészét érintő ügyekben. 
Az osztályok szülői szervezetének közösségeit az egy osztályba járó tanulók szülei alkotják. 
Az osztályok szülői szervezetének tagjai kérdéseiket, véleményeiket, javaslataikat az osztályban választott elnök vagy osztályfőnök segítségével juttatják el az iskola vezetőségéhez.

A szülői szervezet jogai

A szülői szervezet véleményezési, javaslattételi és egyetértési jogait gyakorolja: 
8/2000. (V.24.) OM rendelet 3. §-a 3. bekezdésében meghatározott jogkörök alapján.         

Az iskolai szülői szervezet legmagasabb szintű döntéshozó szerve az iskolai szülői szervezet vezetősége. A vezetőség munkájában az osztályok szülői szervezetének elnökei vesznek részt. Ők választják meg a szülői szervezet iskolai vezetőségét.   

Véleményezési jog illeti meg a hit és vallásoktatás idejének és helyének meghatározására. 
Egyetértési jog illeti meg:

  1. a Házirend elfogadásában
  2. az SZMSZ elfogadásában
  3. az iskolai pedagógiai program elfogadásában.

Döntési jogkörei:

  1. megválasztja saját tisztségviselőit,
  2. kialakítja saját működési rendjét,
  3. az iskolai munkatervhez igazodva elkészíti saját munkatervét,
  4. képviseli a szülőket és a tanulókat az oktatási törvényben megfogalmazott jogaik érvényesítésében,
  5. véleményt nyilváníthat, javaslattal élhet a szülőkkel és tanulókkal kapcsolatos valamennyi kérdésben.

Egyeztetni kell a szülő szervezettel a következő témakörökben:

  1. az iskola működési rendje, nyitva tartása
  2. a benntartózkodás rendje (tanulók, vezetők) a vezetők és a szülői szervezet kapcsolattartásának formái,
  3. a külső partnerekkel való kapcsolattartás formái
  4. a mulasztásokra vonatkozó rendelkezések,
  5. a térítési díjra vonatkozó rendelkezések,
  6. az egészségügyi felügyelet és ellátás rendje,
  7. védő, óvó előírások,
  8. bombariadó esetén az intézkedést,
  9. a napközibe történő felvétel elvei,
  10. a tanórán kívüli foglalkozások szervezeti formái,
  11. fegyelmező intézkedések formái és alkalmazásának elvei.

A gyermek, illetve kiskorú tanuló szülőjének írásbeli nyilatkozatát be kell szerezni minden olyan döntéshez, amelyből a szülőre fizetési kötelezettség hárul. A nyilatkozat beszerzése történhet az ellenőrző könyv
aláírásával is.     


Védőnő, orvosi vizsgálatok

Minden tanévben több alkalommal vesznek részt a gyerekek különböző orvosi vizsgálatokon. Fejbőrüket rendszeresen ellenőrzik, de testük fejlődését is nyomon követi az iskolaorvos. Magasság- és súlymérés, látásvizsgálat szerepel a vizsgálatok között. A kötelező oltásokat is itt kapják meg a gyerekek. A tanulók egy részének egészségi állapota indokolhatja, hogy az iskolaorvos könnyített- vagy gyógytestnevelési foglalkozást írjon elő a számukra.

A könnyített testnevelés során az érintett tanuló részt vesz ugyan az órarendi testnevelésórákon, de bizonyos mozgásokat és gyakorlatokat - állapotától függően - nem kell végrehajtania.
Az orvos előírása alapján a tanuló gyógytestnevelésre köteles járni.

Iskolaorvosunk:Dr. Csáki Ildikó
Védőnőnk: Dávidné Vágó Ildikó (fogadóórája: szerdánként 13:00 - 15:00)

Iskolafogászat

Tanulóinkat minden évben iskolafogászatra visszük, ahol a gyerekeket nyilvántartásba veszik és javaslatot tesznek a szükséges beavatkozásokra. Ezekre már nem az iskola viszi a gyerekeket, a kezeléseket egyénileg kell intézni.

Dolgozóink

Petőfis tanárok listájáért 1972-től napjainkig kattints ide!

Árvai Gyöngyi
intézményvezető
angol szakos nyelvtanár

Fnykp Hajdu Csepeli gnes

Hajdu-Csepeli Ágnes
intézményvezető-helyettes
tanító

Czimmer E

Czimmer Éva
intézményvezető-helyettes
matematika - kémia - informatika szakos tanár

Ősz Diána
tanító

Bálint Judit

Bálint Judit
tanító

Bebesiné Mukli Emese
tanító

becs kriszti

Bécs Krisztina
tanító 

Bencze Róbert
angol-történelem szakos tanár 

Biróné Károly Anita
pszichológus

Debreczeni Ágnes
tanító

 Fábiánné Rajcsányi Magdolna
tanító

 
Gábor Renáta
fizika szakos tanár

Gere Szilvia

Gere Szilvia
angol szakos nyelvtanár

Goldschmidt Adrienn
magyar-történelem szakos tanár

 

viola

Gulyásné Dorka Violetta
tanító


Hekkelné Imre Györgyi
angol szakos nyelvtanár

Horváth Mariann
matematika-informatika szakos tanár

johan katinka

 Johan Katinka
tanító

IMG 1692

Juhász Veronika
rajz szakos tanár 


Juhász-Számely Réka Szandra
gyógypedagógus

Kövesi Edit Gabriella
magyar-könyvtár szakos tanár

Meskálné Jónás Ildikó
tanító

milekne pekkel szilviaMilekné Pekkel Szilvia
matematika-informatika szakos tanár

Nagy Bernadett
tanító

Nagy Gabriella
matematika-testnevelés szakos tanár

nagy timi

Nagy Tímea
testnevelés szakos tanár

tibor o

Onosai Tibor

Pillár Balázs
angol szakos nyelvtanár

Pirbus K

Pirbus Klaudia
tanító

(jelenleg GYED-en) 

Rideg István
biológia-földrajz szakos tanár

 Rigó-Kurusa Klaudia
gyógypedagógus

Ronyecz Andrea
tanító

Staub-Vass Szilvia

Szabó Tünde
tanító

Szeitlné Mészáros Márta
tanító


Szloboda Ágnes
tanító


Szombat Katalin
angol-matematika-informatika szakos tanár

Telekné László Csilla

Tóth Tibor
 
 

 NAPKÖZIS NEVELŐINK:

Erdélyiné Dobai Mária

 

 

Óraadó:

 

Némethné Bátai Ibolya

sakk oktató

 

Pedagógiai asszisztenseink:

Balogh Alexandra

Kercsmárné Füredi Beatrix

Kiszli Brigitta

 

Iskolai szociális segítő:

 

 

Iskolatitkár:

Bolygó Krisztina

 

Technikai dolgozóink:

Bártfai Gábor Sándorné (Évike)

Laczik Balázsné (Ágota)

 Fábián Márta

Rendes Viktória

Wittner Tamásné / Pappné Simon Judit

Gölöncsér Gábor

Kójó György

DÖK

Bemutatkozik a diákönkormányzat (DÖK)

Diákönkormányzatának szervezeti és működési kereteit az iskola és a Diákönkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzata, valamint egyéb, a diákönkormányzat működésére vonatkozó jogszabályok határozzák meg. A diákönkormányzat tevékenység mintát adhat a demokratikus normák elsajátításához, a demokrácia gyakorlatban történő megismeréséhez (választás, döntéshozás, önkormányzatiság). Jelentős szerepet játszhat fontos képességek és személyiségjegyek kialakításában is. A diákönkormányzat munkáját az intézményvezető által megbízott tanár segíti, aki rendszeresen felveszi a kapcsolatot az osztályok képviselőivel formális és informális úton.

A diákönkormányzat feladatai:

  • Az osztályokból érkező problémák, javaslatok megtárgyalása, továbbítása az iskolavezetéshez
  • Az iskola tanulóinak védelme, jogainak biztosítása
  • Iskolai szintű rendezvények, versenyek szervezése
  • Részvétel a városi diákönkormányzat munkájában
  • Véleményezési jog gyakorlása
  • Tanulók és felnőttek mozgósítása az értékteremtő és –megóvó tevékenységekre (papírgyűjtés, környezetvédelem)
  • Egészségnevelés
  • A rászoruló tanulók segítése, támogatása (étkeztetés)
  • A diákönkormányzat feladataihoz szükséges anyagi források előteremtése (pályázatírás, papírgyűjtések lebonyolítása, szülői támogatások megszervezése

 

A diákönkormányzat rendszeres programjai, tevékenységei:

Szeptember: akadályverseny, papírgyűjtés (amennyiben ennek megvalósítása ésszerű)
 
Október: egészséghét

November: Halloween, kecskeavató

December: a szülői szervezet által szervezett szeretetvásár támogatása (bevételével a Szülői Szervezet rendelkezik)

Február: farsang

Április: papírgyűjtés (amennyiben ennek megvalósítása ésszerű)

Június: diákigazgató választás

Egész tanévben: a "Hónap osztálya" verseny lebonyolítása

 

A diákönkormányzat hagyományosan támogatja az iskola külső és belső megújulását, a gyerekek szabadidős- és sporttevékenységeinek fejlesztését. Ennek anyagi vonzatát célirányos gyűjtőakciókkal (fényképvásár, karkötővásár, papírgyűjtés, stb.) biztosítjuk, megvalósításában támogatóink segítenek. Az elmúlt pár tanév nagyobb anyagi vonzatú fejlesztései:

- gumiabroncs játszótér

- hintás játszótéri elem átköltöztetése és telepítése

- csúszdás játszótéri elem megvásárlása

- óriás homokozó kialakítása

- a játszótéri eszközök fejlesztése

- csocsóasztal vásárlása

- petanque készletek vásárlása

- kosárlabda palánkok vásárlása

- projektor vásárlása

 

A diákönkormányzat rendszeresen kiadásai (elbírálás alapján):

- ünnepi dekorációk

- játszóházak

- Petőfi gála költségei

- tanulmányi versenyek díjazása

- szabadidős programok díjazása

- szabadidős programok szervezése

- programok gyerek szervezőinek jutalmazása

- rászoruló gyerekek támogatása

- SNI, BTMN tanulók versenyeinek jutalmazása

- a Hónap Osztálya / az Év Osztálya verseny jutalmazása

- banki költségek

 

A diákönkormányzat rendszeres bevételei:

- papírgyűjtés

- szabadidős programok belépői és egyéb bevételei

- Petőfi gála

- szeretetvásár

- banki kamat

 

A diákönkormányzat költségvetése a Szülői Szervezet elnökén keresztül elérhető.

Támop

TÁJÉKOZTATÓ

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy iskolánk az Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Megújulás Operatív Programhoz benyújtott „Együttműködés az együttnevelésért - Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja Dunaújváros 3 oktatási intézményében” című pályázatunk 
26 814 536 Ft támogatásban részesült.

Pályázati azonosító: TÁMOP-3.4.2-09/2-2010-0003

Három oktatási intézmény:

  • Móra Ferenc Általános Iskola és Egységes Gyógypedagógia Módszertani Intézmény
  • Szórád Márton Általános Iskola
  • Petőfi Sándor Általános Iskola

A projekt időtartama: 12 hónap, melyet még 5 évig fenn kell tartanunk.

Pályázat lényege:
Intézményünkben integrált tanulók oktatása és nevelése is folyik. Ennek érdekében 3 évvel ezelőtt együttműködési megállapodást kötöttünk a Móra Iskolával, hogy az SNI és BTM (nevelési tanácsadós) gyerekeink fejlesztését utazó gyógy- és fejlesztő pedagógus hálózatukkal megvalósítsák. Ennek a közös munkának a továbbfejlesztését célozta meg e pályázat keretében a fent felsorolt 3 intézmény. Szeretnénk munkánkat szakszerűbben végezni e tanulóink körében illetve módszertani sokszínűségünket továbbfejleszteni. Ezért új módszert dolgoztunk ki az SNI tanulók továbbhaladása érdekében. Ettől az évtől iskolánkban bevezetésre kerül a kéttanítós módszer, ami azt jelenti, hogy az utazó gyógy- és fejlesztőpedagógusok nem minden esetben viszik ki a tanulóinkat a tanóráról, hanem a tanórába bekapcsolódva fejlesztik a gyerekeket. Továbbá egy másik módszer is kipróbálásra kerül, az SNI tanulók esélyegyenlőségének biztosítása céljából. A Móra iskolából kiválogatásra kerül 6 jó képességű tanuló, akik vendégtanulóként bekapcsolódnak az informatika és a matematika órák munkájába 1-1 tanóra keretében. Ezek a tanulók minden esetben pedagógussal érkeznek, aki segíti a tanulók munkáját.
A pályázat megvalósulásával a pedagógusaink mindegyike minimum 60 órás továbbképzésen vesz részt, mely lehetővé teszi számukra a szemléletváltozás kialakulását, módszertani sokszínűségük bővítését, valamint a befogadó osztályok felkészítését.
A pályázatunk keretében iskolánk 4 laptopot és 4 projektort vásárolhat a differenciált oktatás, az SNI tanulók megsegítése céljából.
Közös rendezvényei is lesznek a három intézménynek: kulturális, sport és egészségnap.
Szülői kerekasztalt, nyílt napot is szervezünk a szülők számára. Folyamatosan tájékoztatjuk a szülői szervezetet a pályázattal kapcsolatosan.  
Intézményünk főbejáratához kikerül a TÁMOP 3.4.2 feliratú tábla, mellyel jelezni kívánjuk, hogy intézményünk ezt a pályázatot megnyerte és benne részt vesz.
A pályázat iskolánk számára szakmai és eszközfejlesztést, nagyobb nyilvánosságot és még több szakmai elismertséget hoz. Tanulóink számára lehetőséget biztosít egy elfogadó szemléletmód kialakítására.

Kedvezményezettek neve és elérhetôsége:


Cím:

2400 Dunaújváros, Római krt. 2.

2400 Dunaújváros, Fáy András út 14.

2400 Dunaújváros, Magyar u. 49. 

Tel.:

25/423-734

25/423-693

25/ 285-845

Fax:

25/423-734

25/423-204

25/285-846

E-mail:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Közreműködô szervezet neve és elérhetôsége:

Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága
1055 Budapest, Bihari János u. 5.

Free Joomla templates by L.THEME